Nyitóoldal » Kezdőbetű: n » Első 2 betű: na » Kulcsszó: nagyszalonta

nagyszalonta kulcsszóra releváns magyar nyelvű weboldalak (összesen:48)

Domaineknagyszalonta szóra releváns kivonatokKapcsolódó kifejezésekTovábbi kifejezések a weblaprólRelevancia
bekesrohu14.huA projekttevékenységek a túzok ( Otis tarda ), mint veszélyeztetett faj, a régió egyéb értékes élővilága, élőhelyeik a Román-Magyar határ menti térség Natura 2000 természeti területei köré szerveződnek. Románia utolsó 50 túzokpéldányát kihalás veszélyezteti. Élőhelyük a Nagyszalonta környéki…corner nagyszalonta, nagyszalonta békéscsaba, élőhely nagyszalonta, nagyszalonta környéki, cél nagyszalontabékés, természeti, beavatkozási, természetvédelmi, térség5
benbe.hu550: Arad - Szentanna - Nagyszalonta - Nagyvárad - Érmihályfalva - Nagykároly - Szatmárnémetikötegyán nagyszalonta, nagyszalonta vésztő, szentanna nagyszalonta, nagyszalonta nagyváradvasút, körkép, erdei, kisvasút, csömödér4
szeghalmiteniszegyesulet.hu…A család által felajánlott különdíjat a nagyváradi Erdős Tibor érdemelte ki, aki mindkét egyéni korosztályban diadalmaskodott. A versenyre a következő településekről érkeztek: Budapest, Békéscsaba, Kisköre, Nagyszalonta, Nagyvárad, Debrecen, Mezőberény, Szolnok, Szarvas, Martfű, Sarkad, Szeghalomkiskör nagyszalonta, nagyszalonta nagyvárad, attila nagyszalonta, nagyszalonta ludmanszeghalmi, szeghalom, tibor, nagyvárad, szarvas4
3dtechnologykft.hu…intézmények, de gépjármű-restaurátorok, művészeti ipariágak felkéréseinek is eleget teszünk. Jelenleg Kecskeméten kettő, Csongrádon egy, Nagyszalontán egy telephellyel működünk. Tevékenyséfünk három alappilére a lézerhegesztés, a 3D méréstechnika és a célgéptervezés és gyártás…csongrád nagyszalonta, nagyszalonta telephelylézerhegesztés, kecskemét, termelés, méréstechnika, eszközpark3
abigail.huRemek hangulatban zajlott az Abigail Galéria rendezvény-sorozata Nagyszalontán. Péter-Breton Anna képei nagy sikert arattak, Fejős Évát és könyveit a szalontaiak […]rendezvény-sorozata nagyszalonta, nagyszalonta péter-bretonszázadi, xx., aukciós, , kortárs3
magyarlaszlogimi.huMásnap Nagyszalontára utaztunk, Arany János szülőfalujába. Nemcsak a Csonka Toronyban látható Arany János Múzeumot néztük meg, hanem eljutottunk Arany szülőházába is. Feleleveníthettük, bővíthettük irodalmi ismereteinket Aranyról, s tiszteletünket is leróhattuk a nagy magyar költő emléke előtt. A…másnap nagyszalonta, nagyszalonta arany, györgy nagyszalonta, nagyszalonta szülöttadmin, gimnázium, dunaföldvári, dunaföldvár, kirándulás2
vasarnapiiskola.huBelényessonkolyos Belényesújlak Bene Biharfélegyháza Biharpüspöki Békéscsaba Bélfenyér Debrőd Hegyközszentmiklós Iriny Kisnyégerfalva Komaróc Kovászó Körösjánosfalva Köröskisjenő Köröstárkány Ladmóc Lábnyik Magyarfalu Magyarremete Mezőbaj Mezőtelki Moldva Nagycétény Nagyszalonta Nezsény Nábrád…nagycétény nagyszalonta, nagyszalonta nezsényvasárnapi, hová, honnan, tanév, önkéntes2
gvt.huBrassóban, Csíkszentkirályon, Székelyudvarhelyen, Baróton, Érmihályfalván, Pécskán, Nagyszalontán, Calarasban stb. (Erdély, Románia)pécskán nagyszalonta, nagyszalonta calarasbanvidékfejlesztési, gazdaság, vidék, érdekképviselet, megerősítés1
abdaiskola.hu…a járványhelyzet miatt többször is halasztanunk kellett az indulást. A kiránduláson a 8., és a 7. osztályosok vettek részt. 6 órás utunk után Nagyszalontán álltunk meg legelőször, ahol a Csonka toronyban megnéztük az Arany-emlékkiállítást. Nagyváradra érve megtekintettük Románia legnagyobb barokk…út nagyszalonta, nagyszalonta előszörabda, ilona, zrínyi, erdély, határtalan1
ventoura.huFolyamatos utazás pihenőkkel a mai Erdély területére, ahol elsőként a magyar irodalom egyik legfontosabb alakjának, Arany Jánosnak szülővárosába, Nagyszalontára érkezünk. […]időtartam, karnevál, ausztria, utazási, szlovénia1
partiumigazda.roZóna: Bihar megye - Nagyszalonta, Keményfok, Tenke, Illye, Árpád, Erdőgyarak, Mezőbaj, Tamásda, Ant, Kőröstárkány és a hozzá tartozó települések.megye nagyszalonta, nagyszalonta keményfokpartiumi, gazda, falugazdász, szatmár, bihar1
partiumhaz.huPetőfi Sándor születésének 200. évfordulója alkalmából Petőfi Nagyszalontán címmel kínált vetítéssel egybekötött beszélgetést a Partium Ház és a...petőfi nagyszalonta, nagyszalonta címpartium, adminisztrator, debreceni, nagyváradi, képzőművész1
csaladkonyv.huNádasd, Nagydaróc, Nagyfüged, Nagykálló, Nagykároly, Nagy-Kunfalu, Nagymihály, Nagymogyorós, Nagyrőce, Nagyszalonta, Nagyszlabos, Nagyvárad, Novák, Nyizsna, Nyustyanagyrőce nagyszalonta, nagyszalonta nagyszlabosborsodnádasd, történeti, demográfia, harangozó, bóta1
irodalmikepek.huszó. Ezen felül Arany János szelíd és alázatos jellemű, művészetéhez nem volt szüksége bódító szerekre, sőt, kétes nőügyekbe sem keveredett, szerető családapa és férj volt. Arany János 1817. március 2-án született Nagyszalontán. Magyar költő, tanár, lapszerkesztő, a Kisfaludy Társaság igazgatója…március nagyszalonta, nagyszalonta magyaradmin, író, may, költő, alak1
petofitarsasag.huSzatmár (Satu Mare), Nagykároly (Carei), Erdőd (Ardud), Koltó (Coltau), Kolozsvár (Cluj Napoca), Nagybánya (Baia Mare), Nagyvárad (Oradea), Nagyszalonta (Salónta), Marosvásárhely (Tirgu Mures), Szelindek (Slimnic) Vizokna (Ocna Sibiulus), Színszebes (Sebes), Déva (Deva), Megyes (Mediós)…oradea nagyszalonta, nagyszalonta salóntapetőfi, c., emlékhely, kiskőrös, irodalmi1
dvbaptista.huMagyarországra 475 évvel ezelőtt érkeztek az első misszionáriusok Németországból, ezzel megteremtve a mozgalmat hazánkban is. Az első magyar baptista imaház Nagyszalontán épült fel Kornya Mihály és Tóth Mihály irányításával.imaház nagyszalonta, nagyszalonta kornyabaptista, gyülekezet, dunavarsányi, bibliai, időszakos1
dsupinpal.huKi ne ismerné Arany János nevét? Az iskolában mindannyian megtanultuk. Olvastuk a Toldit, verseit, tudjuk, hogy Nagyszalontán született egy elszegényedett nemesi családban és tudjuk, hogy legkedvesebb barátja Petőfi Sándor volt...vers nagyszalonta, nagyszalonta elszegényedettpál, műsor, zenei, hangszer, emlékezés1
kiskorostv.huTóth Péter Lóránt versvándor számolt be egy előadás keretein belül január 9-én a Petőfi Szülőház és Emlékmúzeum emeleti galériáján legutóbbi útjáról, mely városunktól egészen Nagyszalontáig vezetett.lélekemelő, kiskőrös, híradó, tűzoltó, katolikus1
bocskaia-hbosz.huUtolsó állomásunk Arany János szülővárosa, Nagyszalonta volt. A költőóriás szobránál szintén koszorú helyeztünk el, majd az Arany életét és költészetét, valamint Nagyszalonta városát bemutató, interaktív múzeumba tértünk be, ahol minden fiók egy-egy történetet mondott és minden játék egy-egy…szülővárosa nagyszalonta, nagyszalonta költőóriás, költészet nagyszalonta, nagyszalonta városbocskai, osztályos, egyház, szülői, határtalan1
szalard.roNovák Antal bibliaárus által eljutott a baptista tanítás Nagyszalontára is. 1874 őszén Kornya Mihály (1844-tanítás nagyszalonta, nagyszalonta őszfoto, istentisztelet, audio, veress, baptista1
tiszazugitermeszetbaratok.huKorábbi kirándulásaink alkalmával ellátogattunk Nagyszalontára, Nagyváradra, ahol ott élő magyar közösséggel találkozhattunk. Megismerkedtünk a város szépségével, láthattuk az Arany Jánosról készült álandó kiállítást. Egész napot töltöttünk a fővárosban, látogatást tettünk az Országházban, a…alkalom nagyszalonta, nagyszalonta nagyváradturisztikai, természetbarát, kirándulás, záró, nyertes1
cavalloni.hu…mindenki részt vehet aki MMSz tagsággal rendelkezik. Megjegyzés: A VERSENYEN RÉSZTVEVŐ MEGHÍVOTT KÜLFÖLDI VERSENYZŐK EREDMÉNYEI KÜLÖN ÉRTÉKELÉSRE KERÜLNEK.(Eredményeik nem szerepelnek az eredmény jegyzékben) Versenykategóriák: F1A,B,C,Q,H P (Felnőtt, ifi és serdülő) A verseny helye: Nagyszalonta Amodellező, sportegyesület, ranglista, mmsz, nézet1
bihariturak.huPénteken indultunk útnak 17 fős csapatunkkal Békéscsabáról Nagyszalontán, Élesden át Almásgalgóra , ahol első bemelegítő túránkat terveztük a Sárkányok kertje homokkő tornyainak körbejárásával.békéscsabáról nagyszalonta, nagyszalonta élesdeninverz, bihari, sátras, közhasznú, bánkút1
berticifiverek.huBertici Fivérek " Kereslek téged " lemezbemutató koncertturné: Szatmárnémeti, Zilah, Nagyszalonta.fivér, műsor, muzsika, zenés, barátság1
meritumegyesulet.huAz első nap főleg az utazásé volt, ennek ellenére megálltunk többek közt Nagyszalontán és Nagyváradon, ahol megtekintettük a Székesegyházat és a Kanonok-sort. A szállás Csíkszentmártonon volt, innen indultunk a második nap megtekinteni a Nyerges-tetőn lévő „kopjafa erdőt”. Ezután Kézdivásárhelyre…közt nagyszalonta, nagyszalonta nagyváradolvas, történelemverseny, görgey, artúr, szegedi1
godako.roAz Erdélyi Godako Ökölvívó Sportklubnak Gyergyószentmiklóson van a központja, itt működik a korszerű sportbázisunk, amely az elitképzés otthona. Fiókegyesületünk működik Kézdivásárhelyen, Déván, Petrozsényben, Nagyszalontán és Székelyudvarhelyen, 220 (ebből 45 leigazolt) sportolóval dolgozunk…petrozsény nagyszalonta, nagyszalonta székelyudvarhelysportklub, erdélyi, ökölvívó, sportoló, gyergyószentmiklós1
miszsz.roA tisztújítás nyomán a MISZSZ Elnökségének összetétele a következő: Somogyi Attila elnök (Temesvár), Cseke Sándor (Nagyszalonta), Farczádi Attila (Marosvásárhely), Hupka Félix (Felsőbánya) és Jakab Attila (Székelyudvarhely) alelnökök. A Közgyűlés megválasztotta a MISZSZ Etikai bizottságát is…sándor nagyszalonta, nagyszalonta farczádiifjúsági, küldöttgyűlés, x., tagszervezet, közlemény1
hunita.huNem kell beszélni róla sohasem,De mindig, mindig gondoljunk reá. Mert nem lehet feledni, nem, soha,Amíg magyar lesz és emlékezet,Jog és igazság, becsület, remény,Hogy volt nekünk egy országunk e földön,Melyet magyar erő szerzett vitézül,S magyar szív és ész tartott meg bizony.város nagyszalonta, nagyszalonta népszavazásszülinap, muzulmán, néger, agyag, trianon0
szegedem.hurovid Móra Ferenc Múzeum Szeged SZTE Szegedi Vadaspark bűnvándorlók Juhász Gyula kiállítás Délvidék Trianon Szegedi Tudományegyetem Ópusztaszeri Nemzeti Emlékpark Ópusztaszer Fekete Ház Munkácsy Mihály délvidéki népirtás Tisza Munkácsy-tárlat Szögedi Védegylet árvíz Erdély Szegedi Nemzeti Színház…város nagyszalonta, nagyszalonta népszavazástrianon, szülinap, szegedi, trianoni, mohács0
abrakadabrastyling.hu…lett több és miért. Itt ismertetem, mely évszakcsoporthoz tartozol, melyek azok a színek amik arcközelben a legelőnyösebbek, kiválaszthatod a kedvenceid, ezekkel pedig fotót is készítünk. Megmutatom melyik a Te fehéred és a feketéd valamint melyik a piros illetve a mindenapra viselhető rúzs szined.stílustanácsadás, dab, varázslat, csipet, előnyös0
erdelyiutazas.huErdélyi Utazás - szálláshelyek, szállások, szállás, hotel, panzió, utazások, falusi szállás, falusi szállás, falusi szálláshelyek, szállás ajánlatok, hotelek, panziók, szálláshely kereső, szállás keresőpanzió, vendégház, erdélyi, falusi, gyergyószentmiklós0
fonixneptanc.hu. Sok és szép nemzetközi és hazai programmal gazdagítottuk Debrecen és Hajdú-Bihar vármegye kulturális életét. Hozzájárultak ahhoz, hogy az országos minősítán Jól minősült eredményt érjünk el, valamint megszerveztük a XXIII. Tűztánc Ifjúsági Táncfesztivált és Ifjúsági Találkozót 204 fő…néptáncegyüttes, főnix, ifjúsági, táncfesztivál, tűztánc0
magyarsagunkhungarikumunk.huA Kárpát-medence magyar látnivalóinak bemutatása, interjúk a magyarsággal kapcsolatosan. A magyar kultúra erősítéséhez saját termékek.nagyszalonta látnivalókvíz, magyarság, hungarikum, interjú, puzzle0
szoborkonyv.hu…el, sokszor természetesnek, megszokottnak véve azok létezését. De minden szobornak története van, amely sok esetben politikai, vagy művészeti vitákkal terhelt. Ismerje meg majd’ ezer magyar szobor eredetét, melyet 402 oldalon, 953 fotóval és számtalan történettel tettünk színessé, érdekessé.nagyszalonta erdélyerdély, szobor, felvidék, történelem, kárpátalja0
erdely-szep.huTöbb mint 40 éve járjuk feleségemmel Nagy-Magyarország és a Monarchia tájait, vidékeit. Bejártuk a Felvidéket, Délvidéket, Őrvidéket, Ausztria és Csehország egy részét. Előzőleg Erdélyben utoljára a 70-es években jártam, akkor még motorkerékpárral és sátorral. 2005-ben kezdtük új erdélyi…erdély, táj, csángó, erdélyi, hágó0
budapest-pesterzsebet-cegek.huBudapest XX. kerület (Pesterzsébet) céglista - A weben gyorsan találhatunk jól ismert vállalkozót. Ez a weblap azért jött létre, hogy Ön villámgyorsan találjon elvárásainak megfelelő vállalkozástbudapest nagyszalonta, nagyszalonta u.kezdődő, betű, pesterzsébet, xx., polgármesterjelölt0
kolcsey.orgA község látnivalói közül kiemelkedik a Kölcsey-kúria, ahol Kölcsey Ferenc gyermekkorát töltötte és 1812 – 1815 is között itt élt. A Kölcsey család Álmosd egyik jeles köznemesi famíliája volt a XVIII. században. Kölcsey Ferenc édesapja, Kölcsey Péter nagybátyja, a család gondoskodó jótevője…kölcsey, himnusz, szülőház, templom, református0
fazakastibor.huStúdió ’92, Ernst Múzeum, Budapest • VI. Salgótarjáni Rajzbiennálé • ÁJIN Csoport, Kossuth Lajos Tudományegyetem, Debrecen • Kortárs Művészet, Körcsarnok, Budapest • Kisgrafika ’92, Újpest Galéria • Budapest Kossuth Napok ’92 • AJIN Csoport, Marczibányi Művelődési Ház, Budapesttibor, gödöllő, biennálé, festmény, levendula0
scoala-bonitas-iskola.roA Bonitas Magyar Speciális Oktatási Központ 2015 szeptemberében alakult, az 1-es számú magyar speciális iskola Érmihályfalva elnevezés alatt. 2016-ban változott meg az elnevezése, mint CSEI Bonitas és Nagyváradra került a székhelye. Intézményünk több városban működik …extrakurikuláris nagyszalonta, mindennap nagyszalontanagyvárad, könyvtár, zeneterápia, gyógytorna, beiratkozás0
kreativzeneimuhely.huÚJ! - PETŐFI 200 - "A lélek virágai" - Arany, Petőfi és a népköltészet - zenés előadás, koncert - kicsiknek és nagyoknakzenés, zenei, koncert, hárfa, bartók0
csotigyorgy.huA Magyar Atlanti Tanács (MAT) megtartotta idei, tisztújító közgyűlését. A szervezetet 15 éve vezető Dr. Vizi E. Szilveszter professzor másirányú elfoglaltságai miatt lemondott pozíciójáról, ezért vált szükségessé a tisztújítás. A közgyűlés egyhangú titkos szavazással Csóti Györgyöt, a MAT eddigi…konferencia nagyszalonta, nagyszalonta novembernemzetpolitika, külpolitika, jogvédelem, kisebbségi, jogvédő0
cukraszok.hu…el a betérő Vendégek a jobbnál-jobb cukrásztermékeket. A családi vállalkozásként működő cukrászda minőségi kávékkal, rendkívül nagy sütemény- és fagylaltkínálattal, továbbá kézműves Cadeau bonbonokkal és más csokoládé termékekkel várja kedves Vendégeit és a városba látogató turistákat.étcsokoládé, cukrászda, díszdoboz, opció, szemes0
azegeszseghaza.huSpeciális kimozgatások, speciális masszázs, lökéshullám terápia, elektroterápia, biorezonancia, porcerősítők, Kabbala.kimozgatás, baja, lökéshullám, gyógymasszázs, biorezonancia0
mrsiid.huA borítót Torma Zsolt „Dzsoo” barátom készítette akinek a weboldalaim designját is köszönhetem.megye nagyszalonta, nagyszalonta rozványlemez, zenei, véletlen, album, fellépés0
napkeletnepe.huUnokáink is olvasni fogják – Kulturális, Művészeti és hagyományőrző internetes magazin : Unokáink is olvasni fogjákjárás, gimnázium, főiskola, technikum, szakközépiskola0
tuzok.huA Körös-Maros Nemzeti Park Igazgatóság iskolásoknak meghirdetett Túzok Vándorkupa alkotói pályázat legfrissebb hírei megtalálhatóak a KMNPI honlapján .túzok nagyszalonta, nagyszalonta tartalomtúzok, körös-maros, egyezmény, csákvár, gazdálkodás0
halasibringabaratok.hu24. Kiskőrös - Kiskunhalas Barátság Kerékpártúra Immár 24. alkalommal rendezett bringás...bringatúra nagyszalontakerékpártúra, kiskunhalas, közgyűlés, bringatúra, koliken0
nyugdijasokweboldala.hu…--- közhasznúsági, pénzügyi, adó 1% Galéria --- képes beszámolók az Egyesület éves tevékenységéről Kegyeleti --- Megemlékezés a tagtársaknak (Csak aktualitáskor jelenik meg!) Emlékek --- határőr emlékek, hagyományok, tradíciók Meghívó! --- programajánló (Csak aktualitás esetén jelenik meg!)megemlékezés, határozat, tisztasági, nyugdíjas, kolbászfesztivál0